Történetünk
A Rifai 1948 óta hű maradt hagyományához, hogy autentikus élményt nyújtson vásárlóinak.
A bejrúti Mazraa utca szerény kezdeteitől kezdve, ahol házi pörkölt diót és magot kínáltak a libanoniaknak, a Rifai a nassolási élményt a libanoni kultúra, büszkeség és know-how ikonikus szimbólumává tette.
Az évek során a márka iparágvezetővé vált, amelynek öröksége a minőségre, az ízekre, az innovációra és a Libanon kínálatának legjobbjait népszerűsítő elkötelezettségre épült.
A Rifai kiterjedt helyben előállított termékkatalógusa sokféle ízt kínál minden alkalomra és életstílusra. A legmodernebb gyárban több mint 200 alkalmazott dolgozik, akik fáradhatatlanul azon dolgoznak, hogy olyan termékek széles választékát hozzanak létre, amelyek a nassolási élményt magasabb szintre emelik.
Céljaink
Célunk, hogy egyedülálló nassolási élményt kínáljunk azáltal, hogy világszerte megosztjuk szenvedélyünket a libanoni snack-ek és magvak iránt.
Kiváló minőségű és autentikus dióféléket és magvakat gyártunk, amelyek egyedi ízeket adnak a hétköznapi vagy ünnepi pillanatokhoz. A gazdag libanoni örökségünket az innováció iránti elkötelezettségünkkel ötvözve, minden életstílushoz a legmegfelelőbb termékeket ajánljuk.
Értékeink
Örökség: 1948-as alapításunk óta a kiváló minőségű libanoni harapnivalók világszerte elismert szimbólumává váltunk. Mély gyökereink, gazdag történelmünk és a hagyományos receptekhez való hűségünk nagy büszkeséggel tölt el bennünket.
Minőség: Teljesen természetes termékcsaládunk a legjobb minőségű összetevőket használja, és megfelel a nemzetközi minőség-ellenőrzési és vizsgálati szabványoknak.
Változatosság: A 800 egyedi termék kínálatával változatos áruválasztékunk minden ízlést és preferenciát igyekszik kielégíteni.
Innováció: Könyörtelen innováción és önmagunk felülmúlásának szenvedélyén keresztül folyamatosan frissítjük termékkatalógusunkat, miközben új kínálattal lepjük meg vásárlóinkat.